Същност
на проблема
Съвременните дизелови автомобили са снабдени с филтри за твърди частици , които позволяват автомобила да отговаря на пo-висок евро стандарт. Тези филтри се наричат съкратено FAP или DPF. Тяхната поддръжка се извършва на различен пробег, обикновено от 100 000 до 160 000 километра, в зависимост от годината на производство на автомобила. След излизането му от строя, компютъра започва да трупа грешки и автомобилът влиза в авариен режим, да изразходва повече гориво от нормалното, а в същото време и с намалена мощност.
Начини
за решаване на проблема
Досега
съществуващия начин за справяне с проблема е монтирането на емулатори,
които да "лъжат" компютъра, че всичко е наред, но не винаги този
вариант дава постоянни и задоволителни резултати.
Именно затова премахването на софтуерно ниво е най-удачния и сигурен начин за отстраняване на проблема. Друго предимство е, че процедурата трае до 2-3 часа, но преди това трябва да бъде премахнат или изтърбушен FAP / DPF филтъра.
След завършване на цялата процедура автомобилът се превръща като такъв, излизащ от завода производеител без FAP / DPF филтър.
Именно затова премахването на софтуерно ниво е най-удачния и сигурен начин за отстраняване на проблема. Друго предимство е, че процедурата трае до 2-3 часа, но преди това трябва да бъде премахнат или изтърбушен FAP / DPF филтъра.
След завършване на цялата процедура автомобилът се превръща като такъв, излизащ от завода производеител без FAP / DPF филтър.
